Tahniah Dan Semoga Berjaya Di Universiti ...

Walawei penat kaw-kaw. Diorang punye pasal,aku jugak yang kena. Bermula dari hari khamis dah sibuk dengan urusan-urusan diorang. Kenapa kat pejabat aku jugak tempat ko datang menyibuk? Oh tidak... Pergi dikau dari sini... Grrrr...marah

Namun syukurlah di saat ini semua penderitaan dah habis. Huhu...

Adeeii ape la yang aku duk mengarut ni, aku sendiri tak tau. Bukan nak marah kat sape-sape, just nak hilangkan penat dan update blog sket. Sebenarnya wan terpaksa tolong setelkan sedikit sebanyak tentang urusan pendaftaran pelajar baru tahun 1 di Universiti Malaysia Pahang (UMP) dan Minggu Induksi Siswa (MINDS '09).

Selain itu, wan jugak bertugas sebagai peniaga kat gerai JHEPA yang jual baju batik, beg, tali leher dan payung. Alhamdullilah laku gak jualan. Dapat la sikit pengalaman menjadi peniaga walo tak banyak mana pon yang aku dapat jual. Maklum la peniaga yang tak bertauliah. Hehe..

Ada kira-kira 2 ribu manusia yang daftar sebagai pelajar baru hari ni termasuk direct entry daripada budak-budak diploma. Tahniah kepada mereka kerana berjaya memasuki UMP dan menyusahkan aku. Patotnya hujung minggu adalah masa untuk relax-relax bersama awex-awex. Kehkehkeh ...setan

Bermula malam ni sehinggalah lagi seminggu, mereka akan menjalani minggu MINDS. Hohoho.. Sabar la yee, semua yang masuk universiti senasib je dengan korang. Setahu aku, hampir seluruh universiti awam kat Malaysia memulakan minggu orientasi bermula hari ni.

Sekali lagi wan nak ucapkan tahniah dan semoga berjaya kepada semua yang terpilih untuk memasuki semua universiti di seluruh Malaysia. Jangan bersedih kalo tak dapat universiti atau course pilihan hati, bila korang dah kenal member-member kat situ nanti hilanglah rasa sedih dan home sick. Orang cakap di universiti lah zaman yang paling best dalam hidup kite.

So, kite enjoyyyyy ... celebrate

Image Hosted by ImageShack.us


p/s: Masa untuk tidooooooooo...... ZZzzZzZzzz... ngantuk

30 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template