Aku Masih Di Sini ... :D

Sudah berminggu aku tak menjengah ke alam blog. Apa agaknya perkembangan dengan dunia blog sekarang ni? Harapnya sihat selalu... Huhu..

Masalah di UMP memang menyakitkan hati serta menyusahkan, sehingga membantutkan nafsu untuk berblogging selama byk minggu. Malas nak cerita, student UMP pasti tahu masalah-masalah disini terutama pasal perumahan dan perpindahan fakulti yang kacau bilau. Last-last student yang kena.

Arghhh... Apa nak jadi,biarlah jadi. Aku tak nak ambik tahu dah. Janji sem depan aku pegi praktikal. Tak mau dah duk kat sini, kebosanan.

Cukuplah setakat ni, malas nak tulis dah. Tunggu esok untuk entri-entri yang terbaru. Aku akan cuba buat come back. Ceewahh macam blog hebat sangat. Piraahh.. Hak3..

p/s: Bukan nak memburukkan nama UMP, just rasa tak puas hati sket... :D



39 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template