Yezzaa ...

Akhirnyaaaa aku kembali menyentuh laptop ini setelah ia masuk wad untuk 3 hari 2 malam. Apa yang pasti, hard disk sebelum ini memang takleh nak recover dan tinggallah aku kekosongan seperti kosongnya hard disk ku ini. Huhu..

Ish ape la yg aku duk mengarut ni, aku sendiri tak tahu. Sebenarnya aku tension kerana terpaksa buat semula kerja-kerja psm dari awal, dan maybe tak siap sem ini. Bagaimanapun syukur Alhamdulillah kerana tak perlu buat 3d scan. Itu dah mengurangkan kerja untuk seminggu.

Walaupon rasa cam pening-pening lagi, tapi rasa tak senang kalo tak posting sebelom shut down pc ni (ketagih ke aku ni?). Apapon tanpa bahan posting yg dah lebur bersama hard disk, terpaksalah bermula kembali sebagai seorang blogger tahap newbie.. Hoho..

3 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template