Tag & Award ...

Travian memang game online yang cam hampeh. Setiap masa kena online takut kena serang. Dah macam ketagih plak sehingga blog sendiri dah terabai. Adoyai... Kalo tak online, takot kena kick dari federation dan pastu konpom senang-senang jadi sasaran perompak (raid)... Huhu..nangih

Kembali kepada tajuk. Hemm.. Lama dah tak dapat award atau tag. Syukurlah.. Hehe.. Tag datangnya dari sedare AzizWan manakala award dari sedare BD Fabregas..


Tag dari sedara AzizWan

Sebenarnya aku pernah dapat tag yang sama dari cik Lea, tapi rasa nak buat gak untuk kali kedua. Tujuan utama aku tunaikan tag ni adalah untuk ceriakan sket saudare AzizWan. Dah banyak hari blog AzizWan tak leh bukak dan aku rasa beliau terima nasib sama seperti Chokilala. Chokilala riang dah tak riang lagi sebab hosting hancuss dan admin blog plak tak buat backup. Habis semua entri, komen, themes, plugins dll. Huh, bahaye tol. Harap diorang bersabar dan dapat buat come back lepas ni ...senyum


Arahan:

1. Sila tunjukkan wallpaper di desktop anda.



2. Ceritakan tentang wallpaper tue.

Entah la. Aku rasa wallpaper ni best je bila aku pandang, sebab tu aku amik jadikan wallpaper. Warna yang ceria dan tak kelam-kabut, design plak tak berserabut. Cukup la sebagai syarat untuk jadi wallpaper. Tak minat yang berserabut, nanti otak aku jadi serabut gak bile tgk. Hehe.. Icon tak banyak yang ada dan aku pakai theme windows basicnye je.

Dari segi seninya plak? Hemm.. Mesti la 4 segi. Biase la tu. Takkan ada wallpaper yang bentuk 3 segi plak? Keh3...gatai


Award dari sedara BD Fabregas

BD Fabregas, suatu nama yang takkan aku lupa. First time dengar, aku ingatkan mamat ni memang sedare dekat Francesco Fabregas tapi sebenarnya tidak. Sebab bila aku tengok kad pengenalan die, langsung takde perkataan Fabregas. Tinggal kat Jasin,Melaka plak tu. Har3.. Jangan marah ye incik BD. Kalo marah nanti bertambah uban kat kepala ko. Hahaha...setan



Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini.

5 je? Alahai kalo nak cerita fakta menarik pasal BD memang banyak sangat. Tapi dah peraturannya nak 5 je, terpaksa la ikut. Huhu..

i) Zabidi adalah ex-roommate aku kat UMP dan dialah penyebab utama aku buat blog. Kalo tak sebilik dengan die, maybe aku tak kenal pon dunia blog. BD juga admin Blogger-UMP.

ii) Lahir sekitar bulan April kot. Tak pasti..

iii) Tinggi sekitar 160+ cm ... Rendah sket dari aku..

iv) Berat... Lebih 2-3kg dari aku. (Tak pernah bagi tau pon. Aku pakai agak je. Hehehe..)

v) Suke anime dan cerita-cerita Melayu kat tv3. Rajin tol download...

vi) Suke kucing

vii) Cita-cita nak beli 135LC dan skyline gtr

viii) Eh dah lebih 5 laa... Sorry2 ..malu


Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima seterusnya

Namaku wan. Sebenarnya nama aku terdiri dari 3 perkataan, cukuplah wan sebagai pengenalan di alam siber...

Lahir pada 13 Zulkaedah 1406

Tinggi sekitar 170cm

Berat dalam 64kg

Asal Kelantan, sekarang study kat Pahang

Suka kucing walopon tak pernah bela kucing

Suke kalo member belanja kite, tapi kite tak suke belanja member. Hik3...

Seorang mat motor, bukan mat rempit ye adik-adik. Merempit membahayakan kesihatan ...

Target nak beli kereta sebijik. Tak kisah la kereta ape pon asalkan guna injection system, turbocharge, enjin lebih 2000cc, rim 18" Enkei, Brembo carbon brake system dan techtronic systems...

Saye suke blog saye ....celebrate


Anda perlu memilih 10 penerima award dan describe tentang mereka

Huhu.. Ini part yang aku tak berapa suke. Hemm.. Sape yee...?

Camni la, aku serahkan kepada semua follower. Sesiapa yang rajin nak buat tag, sile buat yee..encem

p/s: Kena bersiap plak. Pukul 9am nanti ada projek sket. Hujung minggu pon ade keje, kena mintak elaun lebih masa nih. Heee... Camni la nasib orang yang tak dapat PTPTN sem depan..

11 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template