Entah Laa ...

Lagi-lagi hari isnin. Hari isnin lagi-lagi. Masa untuk kembali ke dunia asal. Mahu cari duit, sem depan dah takde ptptn. Kalo boleh tak mahu mintak duit dari parent. Segan arr. Baik berusaha untuk berdikari dari sekarang. Dari kecil lagi parent dah support kite. Jadi walaupon aku tak mampu support diorang kerana belum keje tapi sekurang-kurangnya aku tak mintak duit. Nasib badan, terpaksa terperap disini untuk lagi satu sem. Oh nasib ....nangih

Kenapa la doraemon tak wujud? Kalo wujud dan jadi member aku kan best, bolehlah aku kembali ke masa silam dan mengubah sejarah. Maybe sebab kat M'sia ada Giant kot. Hehe... But life must go on. Not go down, but up up and away. Huh..around

Aku tak tahu nak cerita pasal apa sebenarnya, jadi mengarut je la. Hehe.. Cuma aku nak mintak tolong kalo ada sesiapa yang dapat translate beberapa signboard kat bawah ni. Aku tengah duk jalan-jalan kat internet dan terjumpa signboard aneh. Berjam-jam aku duk pikir ape kejadahnya maksud gambar ni tapi tak paham jugak. Hohoho...


Dilarang melilit badan di tiang?


Kambing tak le main skateboard ke? Memang diskriminasi la diorang nih ...


Takleh refill minyak kapal terbang menggunakan kereta disini? Tak dibenar menggunakan antenna yang terlalu tinggi sehingga boleh tersangkut kat kapal terbang? Kawasan penumpang kapal terbang buang sampah? Aadoyaii penin kapolo den ... Huhuhu ...



p/s: Sesiapa yang dapat beri jawapan paling hebat, gempak dan mantap akan dapat hadiah ini ... sengihnampakgigi


9 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template