Award Award Award ....

Award oh award. Pelik gak ye, aku tak masuk pertandingan apa-apa pon tapi dapat award. Hehehe.. Tapi tak pe la, best apa kalo dapat award. Sebenarnya award yang aku nak cerita kat entri ni dah lama dapat, cuma baru nak posting. Kat sini ada 3 award. Layankan jee...senyumkenyit

Award yang pertama datang dari cik Jiha. Katanya award ni khas untuk semua follower termasuk la aku sekali. Award ni die beri awal bulan ni, tapi baru ari ni nak cerita. Huhu.. Better late than never..senyum



Seterusnya award dari cik Sara. Award ni lain sket sebab ada rule. Bukan boleh pakai letak je. Hehe.. Cik Sara punye pasal, takde hal nye..

Rules

1.copy image kat bawah
Image Hosted by ImageShack.us


2. tulis sebarang comment pasal penghantar award neh

Cik Sara
Dikaulah followerku,
Dikaulah pengkomen di blog ku,
Walau kita tak penah ketemu,
Tapi ku tahu,
Kamu disitu,
Juga menunggu award dari ku... Huhuhu.. (apa yang aku mengarut nih. adeii)siul


3. send kepada blogger2 yang sy suke..
cik Sharamli
cik Lea
cik Hunny
cik Najiha
cik Liyana
cik Qishie
cik Peanut
cik Dhada



Award yang ketiga pulak dari cik Hunny a.k.a penge'tag' terhebat sepanjang zaman. Hahaha.. Trimaz kerana tag dan award dari kamu... celebrate
Image Hosted by ImageShack.us


Sekali lagi persoalan timbul, untuk siapa aku nak forwardkan award ni. Tiga hari dua setengah malam aku pikir pasal perkara ni. Sebenarnya aku boleh dianggap sebagai orang baru dalam dunia blog, jadi tak lah ramai kenalan lagi.

Namun atas sokongan korang semua, blog ni terus bernafas dan aktif. Hohoho..
Jadi aku forwardkan semua award ni kepada semua follower blog GempakGile. . Thankz banyak-banyak atas sokongan terhadap blog yang tak seberapa ni..sengihnampakgigi


p/s: Aku tengah design award gak skrang ni. Tunggu dalam edisi akan datang yee...



22 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template