Air Asia Bakal Taja Jersi Man Utd?

Hari ini aku buka laman blog Datuk Tony Fernandes setelah kawan aku cakap ada sesuatu menarik kt blog tu. Awal2 tu aku ingat sbb template blog tu menarik, tapi sebenarnya ada sesuatu yg lagi menarik. Entri yg latest adalah bertajuk 'Manchester United love affair'. Datuk Tony Fernandes
bercerita tentang tawaran oleh Man Utd supaya Air Asia menaja jersi mereka. Wowww!.. Maybe jersi Man Utd untuk musim hadapan macam kt bawah...

Image Hosted by ImageShack.us

Fuiyyoo.. Aku mmg respect kt Air Asia dan Tony Fernandes kalo Air Asia dpt taja jersi Man Utd. Man Utd merupakan kelab bola sepak terfamous dan paling ramai penyokong di atas muka bumi. Bagaimanapon beliau masih lagi berkira-kira sama ada terima tawaran itu atau tidak. Pendapat aku senang je. Go for it!!!... Terima tawaran Man Utd dan buktikan kepada dunia bahawa Malaysia juga mempunyai world class company. .!!

Image Hosted by ImageShack.us

Cilok dari TonyFernandesBlog.com

p/s: Aku harapkan Air Asia terima tawaran ni dan Cristiano Ronaldo tidak pindah ke Real Madrid..

0 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template