Hari Ini Hari Jumaat Ke? ...

Memang la hari ni hari Jumaat. Sendiri tanye sendiri jawab. Hehehe... Apee daa ..

Takde apa yang istimewa pon tapi esok ada sorang member aku kawin kat Terengganu, lagi sorang kat Kota Bharu. Dua-dua tak dapat pergi sebab takde transport. Huhu.. Maaf ye member ku. Kalo boleh aku nak pergi namun apa aku boleh buat. Setakat pakai motor cabuk susah la nak pergi jauh-jauh... Adoyaii..tension

Nanti kalo aku kawen jangan la tak datang plak. Hehehhe... Tapi aku punye lambat lagi kot. Sekarang ni kite fokus untuk habihkan belajar dan start cari duit dulu. Hoyyeh ... adus

Tinggalkan dulu pasal diorang. Jom pagi ni kita layan kartun plak. Tapi kartun yang aku uploadkan ni bukan kartun biase-biase je, tapi kartun yang bersifat motivasi sket. Amat sesuai untuk sesiapa yang amik course programming atau yang sewaktu dengannye. Hehehe... Jom layan ... angkatkening

Gambar maybe kurang jelas. Klik kat gambar untuk untuk lihat lagi jelas ...




p/s: Moralnye... Errr lu pikir la sendiri. Keh3...

Pssst: Ada sesiapa boleh bagi pinjam kereta tak untuk hujung minggu ni? Nanti minggu depan aku pulangkan balik .. Huhu...sengihnampakgigi

9 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template