Award ? ...

Yezza... Kalo korang perasan, follower blog ni dah mencecah 100 orang. Hoho.. celebrateSebenarnya aku buat blog untuk suka-suki je, dan tak bajet untuk commercialized. Lagipun follower sifu aku hanya 42 orang sahaja. Hehe.. Sifu yang aku maksudkan adalah bd fabregas a.k.a bekas rummate aku dulu, juga admin Bloggers UMP. Lagipon setiap housemate aku kat sini ada blog, aku yg paling lewat buat blog berbanding diorang. Huh..

Disini aku letakkan award untuk semua follower. Kalo rajin, amik pastu tempek kat blog yee. Sory la award yang aku buat ni nampak cam berserabut dan takde nilai seni langsung. Nak buat camane kalo dah takde bakat dalam seni. Hehe..menari



Aku takde letak syarat apa-apa, just amik je. Kalo bagi award pastu ada syarat nampak cam tak ikhlas plak. Haha...

p/s: Kalo aku tahu sesiapa yg tak tempek dalam blog, siap la dia.. Muahaha ..setan

12 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template