Tag ... (2)

Kali ni tag dari sedara Selamburb. Salah satu dari 3 tag yang tgh q. Adei.. Takpe la, demi member2 aku cuba buat setakat yg termampu. Orang cakap pelan-pelan kayuh. Kalo untuk mat rempit plak, pulas minyak slow-slow. Kira-kira kalo dapat cecah kepala kat jalan time willy kira oke la.. Hua2, aku dah start rasa nak mengarut.gile

Apepon saudara saudari, tag ni teramat lah pendek dan aku berjaya siapan dalam 10 minit jek..

* Nama timangan

Hemm.. Sebenarnya di alam realiti, namaku bukan wan.Nama wan hanya sekadar nama pena di alam maya seperti dalam blog, chat dan laen2. Mana datang nama wan?
Wan juga sebahagian dari nama aku yang ada 3 patah perkataan (panjang gak arr). Nama wan senang nak disebut dan dieja. Nama timangan di alam realiti rasanya biarlah rahsia sahaja. Huhu.. Kalo ada sapa-sapa yang tahu, jangan tulis dalam ruangan komen plak yee… ;)

* Anda seorang yang


• Peminat sukan (soccer,F1,badminton,takraw)
• Suka memancing (walaupun takde joran)
• Suka jalan-jalan melihat alam
• Sudah ketagih kepada blog… Adeii problem nih. Minggu depan ade exam tp duk bukak blog lagi…blur

* Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa

• Keluarga ~ syukurnya aku kerana ada ibu,bapa dan adik-beradik yang ramai
• Kawan-kawan lama ~ kenangan zaman sekolah takkan aku lupa
• Kawan-kawan di UMP ~ Lebih 4 tahun bertapa kat UMP. Banyaknya pengalaman yang aku dapat kat sini
• Rakan-rakan blog ~ trimaz kerana sudi singgah di blog ni.. ;)

* Lagu kesukaan sekarang

• Lagu-lagu dari Muse seperti Stockholm Syndrome, Apocalypse ,Sing for Absolution, Supermassive Black Hole dan lain2
• Wyclef Jean & Akon – Sweetest Girl
• ST12 - P.U.S.P.A
• Incubus – Drive
• 3 Doors Down – Here By Me
• Sheila on 7 – Yang Terlewatkan (sebab bangun lewat)
• Nabila Huda – X-ray
• Meet Uncle Hussain – Para-para Bawah Angin
• Weezer – Perfect Situation
• Wonder Girls – Nobody But Me
• The Divine Master – Disampingmu Malaysia

* Benda wajib dalam handbeg? Kalo laki pakai dompet..

• Kad Pengenalan laaa…
• Lesen Memandu
• Kad ATM
• Kad matrik
• Road tax moto
• Kad Real Reward
• Kad diskaun KFC

* Kali terakhir nangis

Erk… Apa punye soklan nih. Dah lebih sedekad kot tak nangis. Takde sebab nak nangis…
Time cerita Hindustan atau Korea? Sory la aku tak berapa layan drama korea,Hindustan atau jepun. Huhu.. Panjang sangat beb. Nak habihkan satu season kena ambik masa yg panjang. Alangkah bagusnya kalo masa tu digunakan untuk sesuatu yang berfaedah.. (ceewah jadi pakar motivasi kjap)ihikhik

* tag ramai-ramai rakan kamu (siapa yang suka tag pun boleh amik)

Alahai bab ni la yang aku tak berapa suka nak wat.. Erm, sape ye.. Sebenarnya otak aku sedikit tepu skrang ni. Exam minggu depan oi.. Arghhh.. Ketensenan akan melanda otak tak lama lagi..
Sekian untuk malam ni …peluk


9 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template