Siapa Aku?? ...

adoyai lagi sekali kena tag..sekali lagi tag dtg dari aku hUnNy..hepi je die tag aku..huhu
member punye pasal,jawab la gak..kan nnti merajuk,bukan aku nak pujuk pon..hahahaha.. :p
kacang je tag ni..jom sama2 layan...


1. Orang luar sana tak kenal kamuh.Perjelaskan siapa kamu.

alahai ape punye soklan..manusia laa,sape lagi..
nak tahu lagi?..nnti jap nak gi scan i/c dan upload kat blog kalo nak tahu lebih lanjut..hehehe


2. Sikap kamuh yang 'mantap'

mantap?ermm...
problematik nak jawab nih..
suka membaca (shin chan,ujang,apo,conan,one peace,eye shield)..
suka belajar (cara nak prank member..keh3)
suka merempit (i like mat rempit..wakaka)..


3. Sikap kamuh yang sangat jelek

kadang2 tak leh kontrol time tido..huhu
suka wat sesuatu perkara dgn usaha sendiri tanpa tanya org laen..walopon tak berapa tahu..
kalo time kecik2 dulu,suka wat eksperimen..banyak kali overhaul basikal,tapi last2 kena antar kedai utk betulkan balik..hahaha

Sambungan di bawah...

4. Apa gajet yang sentiasa kamuh bawak?

handset la..penting sangat2..
wallet..takot kena tangkap dgn imegresen sbb takde i/c..hehehe


5. Dah berapa HP kamuh pakai selama neh?

satu sahaja.the one and only one..
walaupon pakai spesis nokia 2100 yg dh nak pupus,tp aku stil sayang sgt kat hp ni..
hp dan nombor hp ni adalah hadiah dr sis aku time seblom masuk matrik..hampir 5 tahun dulu..
sampai sekarang aku tak tukar apa2..stil casing dan nombor yg sama..


6. Siapa bestfriend kamuh?

erk..ade gak soklan camni..
ramai bestfriend,kalo sebut nnti tak abis ari ni..
senang cerita,sape yg makan cili die berasa pedas..hik3..betul ke peribahasa aku ni?


7. Siapa yang kamuh sayang selain family kamuh?

ermm..konpom la member2..sape lagi..
yg special?..nnti akan dijawab dlm edisi akan datang..hehe


8. Lagik 10 tahun kamuh jadi apa?

keje..keje..keje..
aku mahu jadi jutawan..hoho
memiliki beberapa bijik supercar cam Bugatti Veyron,Koenigsegg,SSC Ultimate Aero,Porsche 911,Nissan GTR,Ferrari F430,Audi R8,Lamborghini Murcielago,kereta F1 Brawn GP, etc..
jet sebijik?..maybe




9. Kata-kata hikmah yang pernah kamuh dengar & paling kamuh suka?

"kalo belajar, belajar la betol2..kalo keje,keja la betol2..niat mesti ikhlas kerana Tuhan..", kata2 dari arwah nenek..


10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?

setakat ni 46 jek..
jom ramai2 jadi follower aku..yg ke-100 dpt hadiah misteri..lalala~


11. Senaraikan followers yang paling kamuh suka? (Tak kira kuantiti). Kenapa?

semue la..trimaz kerana sudi follow blog aku yg tak seberapa ni..jasa anda amatlah saya hargai..hohoho


12. Makhluk Tuhan Paling Hot yang mahu di tag:

entah..sape yg terasa Hot disini sila angkat kaki!!..hahaha
tak suka tag org laen (kecuali hUnNy), lagi pon sekarang ni musim study week..
study jgn tak study..


9 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template