Kisah Ayam.. Hehe..

Ayam jantan tua: Hei ayam jantan muda! Kalo ko nk tahu,semua ayam betina kt sini aku yg punye!!..

Ayam jantan muda: Wah3..Mane adil camtu.

Ayam jantan tua: Argh, aku peduli ape..

Ayam jantan muda: Okey kite bertarung. Sape yg menang dpt semua ayam betina kt sini. Kalo ko berani la. Ko kan dh tue..

Ayam jantan tua: Mmm..Beres. Tapi dgn syarat, aku mesti dulu sebelom ko. Ko kan mude lg, sure dpt kejar aku nye.

Ayam jantan muda: Okess je..

Nak dijadikan cerite, tgh diorang berkejar-kejaran tu, tiba2 Bangg!! satu tembakan dilepaskan dan terkena pada ayam jantan muda. Rupe2nye yg menembak tu adalah tuan ayam tadi. Die menembak smbil berkata "Hampeh tol..Setiap kali aku beli ayam jantan muda, mesti gay!!" sambil menggaru-garu kepala..

p/s: Orang lame byk pengalaman...

Image Hosted by ImageShack.us

2 pandangan bernas:

Post a Comment

Copyright © 2009 - -Gempak Gile-® - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template